به گزارش فارس، شب گذشته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد همکاری با محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع پیشین تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی را برای دو سال به ثبت رساند تا علاوه بر جذب کردن یک بازیکن بالای ۲۵ سال در شرایطی که لیست بازیکنان بزرگسال این تیم پر است باعث شد تا ترافیک در خط دفاعی سرخ‌پوشان زیاد شود. جذب کنعانی‌زادگان باعث شده تا این سؤال پیش بیاید این بازیکنان که اخیراً‌ به پرسپولیس پیوسته‌اند با تفکر چه کسی پیراهن این تیم را بر تن می‌کنند؟ چرا که مشخص نیست معیار جذبشان چیست؟

بازیکنان جذب شده در لیست برانکو سرمربی سابق پرسپولیس نبودند و گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم هم هیچ لیستی برای جذب بازیکن به مسئولان پرسپولیس نداده و مشخص نیست که این دسته از بازیکنان که جذب آنها حواشی زیادی هم در پی دارد با نظر چه کسی یا کسانی به پرسپولیس می‌آیند. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس کمیته فنی هم ندارد که آنها بخواهند درباره جذب بازیکنان نظر بدهند و این موضوع امضای قرارداد با بازیکنان مسئله‌دار را با چالش‌های زیادی روبه‌رو کرده است.

جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان که رباط زانوی هر دو پایش جراحی شده چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟ این بازیکن که برای سپری کردن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود بعد از پایان دوره سربازی با مخالفت برانکو برای حضور در پرسپولیس روبه‌رو شد چرا که سرمربی سابق این تیم معتقد بود که کنعانی‌زادگان مدافع کندی است و در این شرایط به درد پرسپولیس نمی‌خورد و حالا مشخص نیست بعد از حدود چهار سال که سن این بازیکن بالاتر هم رفته و از ناحیه رباط هر دو پا با پارگی روبه‌رو شده با چه منطقی جذب پرسپولیس شده است؟

به نظر می‌آید نقش یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جذب این دسته از بازیکنان پررنگ است و شاید گذر زمان به خوبی این مسئله را ثابت کند.

این در حالی است که کنعانی‌زادگان بعد از اینکه با پاسخ منفی برانکو برای حضور در پرسپولیس روبه‌رو شد به استقلال رفت و تندترین مصاحبه‌ها را علیه این تیم و هوادارانش انجام داد که قطعاً حافظه هواداران فوتبال به خوبی این مسائل را به یاد دارد. هرچه که هست باید مشخص شود که چه اهدافی پشت جذب این چنین بازیکنانی وجود دارد؟