با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت:
صبح امروز و با حضور فرمانده کل سپاه، 2533 طرح محرومیت زدایی در حوزه‌های خودکفایی، بهداشت و درمان، عمرانی، مسکن محرومان از طریق ویدئو کنفرانس در زاهدان افتتاح و 760 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 01 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان از زاهدان، صبح امروز سردار سلامی با حضور در زاهدان و از طریق ویدئو کنفرانس ضمن افتتاح 2533 طرح محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان 760 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند استان هدیه کرد.

این طرح که به همت قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیروی زمینی سپاه در استان در حال انجام است از جمله خدمات عام‌المنفعه این نهاد انقلابی با هدف کاهش شاخص‌های محرومیت و ارتقای امنیت پایدار در منطقه است.

  سردار سرلشکر پاسدار سلامی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت به پشتوانه مردم و تحت امر پیشوای خود با دشمن می جنگیم و در عین حال به سازندگی نیز ادامه خواهیم داد.

وی افزود در کنار امنیت برای ارتقای وضع معیشت و اشتغال که نیاز عمده مردم این منطقه است برادران ما تلاش‌های جدی و وافری صورت داده‌اند و پروژه‌های عظیم محرومیت زدایی که در این منطقه تعریف شده است تا کنون حدود 9500 پروژه محرومیت زدایی تعریف شده که امروز 2533 پروژه را افتتاح می‌کنیم.

سردار سلامی افزود این پروژه‌ها عموما خدمات روستایی و در حوزه بهداشت، اشتغال، صنایع دستی و در سایر حوزه‌های زیرساختی روستایی می باشد و خصوصا در عرصه بهداشت.

وی با اشاره به اهداف عالی سپاه پاسدارن گفت فلسفه وجوی‌مان را عزت مردم قرار داده‌ایم و اساسا برای عزت، آرامش، امنیت، رفاه و پیشرفت این جامعه پرچم به دست گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار