مراسم جشن ازدواج به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین هفته ملی ازدواج با حضور پرشور خانواده ها و اعضای هیات ها و سازمان های مردم نهاد جوانان به همت اداره ورزش و جوانان در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 04 August 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مراسم جشن ازدواج به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین هفته ملی ازدواج با حضور پرشور خانواده ها و اعضای هیات ها و سازمان های مردم نهاد جوانان به همت اداره ورزش و جوانان در شهرستان خاش برگزار شد.

در این جشنواره که دومین جشن ازدواج استان در هفته ملی ازدواج بود، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان خاش، مقیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، جمشیدزهی معاونت فرمانداری، شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای ادارات شهرستان خاش حضور داشتند.

اجرای برنامه گروه سرود تیپ 288 شهید هاشم زهی، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقات ویژه زوجین از مهمترین برنامه‌های این جشنواره بود.

در اختتامیه این جشن ازدواج از زوج های منتخب حوزه های ورزشی، کارگری، قرانی، خیرین و زوج های معلول و برخی از سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان خاش تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره ازدواج نمایشگاه ملزومات و لوازم جهیزیه زوج‌های جوان نیز برنامه‌ریزی شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار