کد خبر: ۷۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 07 September 2019

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم ووشو پسران نونهال این استان در بخش ساندای دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور عنوان سوم را از آن خود کرد.

عباس شیبک‌ روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های ووشو از ۱۳ تا ۱۵ شهریور با حضور ۳۶۲ ورزشکار در استان زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: شعیب صفرزایی در این دوره از رقابت‌ها توانست عنوان طلا و ابوالفضل کُرد و علی نارویی نیز مدال برنز برای سیستان و بلوچستان را کسب کنند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین میکاییل نارویی دیگر ووشوکار شرکت کننده استان در این دوره از رقابت‌ها به دلیل نمایش بازی مطلوب به صلاح دید کمیته داروان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی با اشاره به جایگاه ووشو سیستان و بلوچستان در کشور گفت: با تلاش ورزشکاران این هیات با کسب ۸۵۰ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه هفتم در بین ۳۳ استان کشور قرار گرفت.

شیبک افزود: ووشوکاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی بیان کرد: هیات ووشو همچنین افتخار داشت سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بین‌المللی شود.
رئیس هیات‌ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد:همچنین این هیات برای نخستین بار در جهان رقابت‌های ووشو ساحلی را سال گذشته در چابهار به صورت منطقه‌ای برگزار کرد.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار