دستگیری نواز شریف، آصف علی زرداری، شهباز شریف، حمزه شهباز؛ اکنون:
سازمان بازرسی پاکستان در ادامه تلاش‌های خود برای مبارزه با فساد مالی رهبر سابق اپوزیسیون در پارلمان پاکستان را دستگیر کرد.
کد خبر: ۷۸۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 21 September 2019

به گزارش جیو تی وی، سازمان بازرسی پاکستان ضمن پیگیری پرونده فساد مالی سیاستمداران بزرگ پاکستان این بار «خورشید شاه» رهبر سابق اپوزیسیون در پارلمان پاکستان را دستگیر کرد.

گزارش ها حاکی است عضو ارشد حزب مردم به دلیل داشتن اموالی که مرجع تهیه آنها مشخص نیست و ارزش آنها نیز بالاتر از درآمد قانونی اوست بازداشت شده است.

سازمان بازرسی پاکستان در این خصوص اعلام کرد: در حال حاضر خورشید شاه بازداشت شده و برای انجام بازجویی به دستگاه های مربوطه تحویل داده شده است.

در بیانیه این سازمان آمده تحقیقات علیه عضو ارشد حزب مردم از 40 روز پیش آغاز و پس از برخورد به موارد مشکوک او بازداشت شده است.

خورشید شاه متهم به ساخت هتل های مختلف، پمپ های بنزین و خرید و فروش املاکی است که مشخص نیست هزینه اولیه آنها از کجا تامین شده است.

پس از دستگیری خورشید شاه سران حزب مردم از جمله «سید مراد علی شاه» سروزیر ایالت سند ضمن انتقاد از دولت پاکستان، عمران خان را به اعتراض های خیابانی تهدید کردند.

وی در این خصوص گفت: دستگیری خورشید شاه اقدام اشتباهی بود که توسط دولت عمران خان انجام شد و او تاوان این اشتباه را خواهد پرداخت.

سران حزب مردم دستگیری خورشید شاه بدون مطلع کردن رئیس پارلمان را اقدامی غیر قانونی می دانند که توسط سازمان بازرسی پاکستان انجام شده است.

گفتنی است این سازمان در دستگیری نواز شریف، آصف علی زرداری، شهباز شریف، حمزه شهباز و... نیز نقش اساسی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار