محمد صادق کوشکی:
محمدصادق کوشکی گفت: آقایان باهنر و حداد عادل تلاش می‌کنند طیف متبوع‌شان در مناسبات انتخاباتی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند،‌ اما باید گفت امثال باهنر و حداد عادل چون در بین مخاطبان اصولگرایی جایگاهی ندارند باید به فکر بازنشستگی باشند.
کد خبر: ۷۸۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ 06 October 2019

اصولگرایان قدیمی خودشان را بازنشسته کنند/ اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌ها وحدت می‌کنند/ باید روح جدیدی به اصولگرایان تزریق شود/ باهنر و حداد عادل در میان مخاطبان اصولگرایی جایگاهی ندارند

محمدصادق کوشکی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین، درباره فضای چنددستگی این روزهای اصولگرایان گفت: اصولگرایی جبهه‌ای است که طیف‌های زیادی را در بر می‌گیرد که هر کدام یک سیلقه ای دارند و از نگاه مشخصی تبعیت می‌کنند؛ مثلاً چهره‌های شاخصی چون باهنر و ابوترابی از برجام دفاع جانانه‌ای کردند و پایداری‌چی‌ها مجدانه اعتقاد داشتند‌ توافق هسته‌ای سرتاسر هزینه‌ساز است. پس طبیعی است در این جریان چندصدایی دیده شود و مثلاً درباره نوع حضور در انتخابات نظرهای متفاوتی داشته باشند.

 

این فعال اصولگرایی همچنین ادامه داد: به نظر من باید روح جدیدی به اصولگرایان تزریق شود تا نیروهای جوان و تازه‌کار با نگاه و رویکردی نو بتوانند کارآمدی بالا و توأم با تاثیرگذاری‌‌ داشته باشند. واقعیت مسلم این است که نیرو و روح قدیمی که سال‌ها با عنوان اصولگرایی فعالیت داشته‌، الان دیگر توانمندی چندانی ندارد و در نتیجه کارآمدی‌اش را از دست داده و لازم است به سلیقه‌ها و نیروهای جوان مجال خودنمایی داد تا بتوانند کنش‌های موثر و مطلوب‌تری را از خود به نمایش بگذارند. البته درون جریان اصلاحات هم اختلاف سلیقه‌هایی بروز و ظهور می‌کند،‌ اما آنها در بزنگاه‌های مهم، به خصوص در چند انتخابات گذشته، به خوبی نشان داده‌اند می‌توانند به همصدایی و یکپارچگی لازم برسند.

 

کوشکی اضافه کرد: مثلاً آقایان باهنر و حداد عادل تلاش می‌کنند طیف متبوع‌شان در مناسبات انتخاباتی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند،‌ اما باید گفت امثال باهنر و حداد عادل چون در میان مخاطبان اصولگرایی جایگاهی ندارند. آنها باید به فکر بازنشستگی باشند و اجازه بدهند نیروهای تازه‌نفس با طرح و نگاه نو سردمداری اصولگرایان را در اختیار خود بگیرند و بتوانند در مناسبات سیاسی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به کسانی داشته باشند که در 25 سال اخیر در عرصه فعال بودند.

 

محمدصادق کوشکی در پایان سخنانش گفت: اصولگرایی ریشه دارد و باید در سیاست فعالیت چشمگیری داشته باشد و تلاش کند تا تاثیرگذار واقع شود. با توجه به شرایط روز این مهم زمانی محقق می‌شود که اصولگرایان پوست‌اندازی کنند و با شکل و شمایل جدیدی کنش سیاسی را پی گیرند و بتوانند اهداف تعیین‌شده را به تحقق برسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
چه تیتری زدید.خودتان نخندیدید انضافا؟کی توی این مملکت بازنشستگی رو حق خودش میدونه.اغلب میگن ما تجربه داریم.تازه دوران مدیریت ماست.ما مدیران قدیمی هستیم . جوانان خام و بی سواد و تنبل و ازین حرفا.چن نفر در قانونی که مجلس مصوب کرد و رئیس جمهور ابلغش کرد رفتند؟ اکثرا با کلک و بلد بودن سوراخ های قانون موندن و دارن کار می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار