کد خبر: ۷۹۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 28 October 2019

پدر روح‌الله زم در بیانیه‌ای از رهبری، سپاه و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که طی یکی، دو سال اخیر مورد اتهام و آزار کانال «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، عذرخواهی و برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کرد.

محمدعلی زم همچنین تاکید کرد که برخلاف ادعای قصه‌پردازان دروغگو، هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته‌اند.

محمدعلی زم در بخشی از این بیانیه نوشت: «از مقام معظم رهبری، سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی، دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت می‌کنیم.

در عین حال امیدواریم با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبه روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیّت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.»

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
تو باید طلب حلالیت کنی با این بچه ای که تربیت کردی.منظورم اینه برای خودت بکنی
مهدی الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
دمت گرم آقای زم.ایشالا گره از مشکلی که برای خانوادت پیش اومده باز بشه.روح الله زم یه منتقد بود که آهسته آهسته شد یه برانداز.کاش خیلی زود تر میگرفتیمش.خیلی زودتر متنبه میکردیم.خیلی زودتر کاری میکردیم که راهش رو کج نکنه از ما.جذب حداکثری میکردیمش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار