رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی خودروی تویوتا در محور ایرانشهر به مهرستان ۲۸ کشته و مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۹۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 05 November 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمودرضا ناصح اظهار داشت: در ساعت ۱۱:۰۳ صبح امروز در اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا تک کابین در محور ایرانشهر به مهرستان حد فاصل شرکت شن و ماسه ۶ نفر در دم کشته و 2 نفر مجروح شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: مصدومین این حادثه پس دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۷ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل و حال عمومی 2 نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به افزایش حوادث ترافیکی از ابتدای آبان ماه سال جاری و حجم بالای ماموریت‌های شهری امکان ارائه خدمات به موقع بعلت فرسودگی و کمبود شدید آمبولانس امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در کیلومتر 10 فرعی "ابتر" در محور "ایرانشهر-سراوان"، بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت تویوتا حامل 8نفر اتباع غیر مجاز، از جاده خارج و واژگون شده است.
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه 6 نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 2 سرنشین دیگر به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرهنگ ستوده با اشاره به متواری شدن راننده خودرو از صحنه تصادف قبل از حضور پلیس در صحنه، خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل ترکیدن لاستیک فرسوده آن اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
uwJVQpjZLqge
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اول جریمه کنند سپس جنازه ها را بدهند
CyElwaZDRbMYox
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
روحشان شاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار