فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و ۱۵۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان خاش خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 19 November 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری گفت پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ موادمخدر از مناطق مرزی عقبه شهرستان سراوان به خاش مطلع شدند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی خاش با همکاری تیم‌هایی از پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بعدازظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک خودرو تویوتا ۲۰۰۰ و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان - خاش در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که به محض ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس مبارزه با موادمخدر با عوامل انتظامی درگیر شدند، پس از روبه رو شدن با آتش پر حجم پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه و با عکس العمل سریع پلیس مبارزه با موادمخدر ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از ۲ خودرو توقیف شده یک تن و ۱۵۱ کیلو و ۶۷۶ گرم تریاک کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق موادمخدر خاطر نشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
gfkuNxSzEYdaV
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
الان که مدت ها از داستان می گذره بگید گرفتنشون یا نه
osHxrBPNXSO
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خیلی هم عالی و تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار