جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان وبلوچستان خبر دادو گفت: این برنامه 2 الی4 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 20 November 2019

سردار محمد ناظری اظهار کرد: فضای مجازی دنیایی رو به رشد است که برای استفاده از فرصت ها و جلوگیری از تهدیدهای آن باید نحوه یادگیری آن را دانست و برای حفظ جامعه، فرهنگ، اسلام، خانواده، ارزش ها و اعتقادات اقدام و در برابر دشمن استقامت و راه های پدافند را پیدا کرد.

وی بیان کرد: با توجه به خلاها و کمبودهایی که در این زمینه احساس می شود یکی از اقدامات مهم تولید محتواهای انقلابی و اسلامی است، بر این اساس نیروهای انقلابی که دلسوز نظام هستند باید تولید انقلابی داشته باشد تولیدی که محصول داخلی باشد و در برابر دنیای فضای مجازی که قلب، روح و جسم ما را نشانه گرفته حساسیت داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به ورود سازمان بسیج به عرصه فضای مجازی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد هفته بسیج قرار داریم در چنین ایامی بود که امام راحل دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کرد بر این اساس برای رسیدن به اهداف و تحقق کنترل فضای مجازی اولین رویداد و رزمایش تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور از دوم تا چهارم آذر ماه در زاهدان برگزار می شود.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: این رزمایش در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می شود و توسط تیم های 3 تا 5 نفره در رشته های پویا نمایی، موشن گرافیک، انیمیشن، تولید اپلیکیشن، بازی های موبایلی و ... برنامه ریزی و اجرا شده است.

ناظری هدف از اجرای این برنامه را مانور یک حرکت هماهنگ در فضای مجازی دانست و افزود: تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی، ارائه توانمندی های تخصصی بسیج در حوزه سایبر، شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروها در یک عملیات روانی و تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج از دیگر اهداف این رزمایش است.

وی گفت: زمان برگزاری مراسم 2 تا 4 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان است که شرکت کنندگان به صورت تیمی در هر رشته حداکثر 5 و حداقل 3 نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
IABjWUEhdPvsnuy
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
دیره ولی خوب
hSZcexTkLqMbOHQA
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
احسنتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار