صرافی های بانکی در ششم آذرماه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۲۳۵۰ اعلام کرده اند.این صرافی ها دلار را نیز از مردم ۱۲۲۰۰ تومان خریداری می کنند.
کد خبر: ۸۰۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 27 November 2019

به گزارش خبرنگار تانباک کرمانشاه،امروز قیمت دلار در بازار آزاد ۱۲۲۵۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان کاهش داشت.همچنین قیمت یورو نیز ۱۳۴۴۰ تومان تعیین شد که کاهشی ۱۲۰ تومانی را تجربه کرد.در بازار طلا هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۸۴۹۰۰۰ تومان قیمت خورد که باعث شد هر گرم آن ۴۲۶۲۰۰ تومان قیمت بخورد.به تبع آن؛قیمت سکه نیز امروز دستخوش تغییرات چندانی نشد و هر قطعه سکه امامی یا طرح جدید ۴۲۵۳۰۰۰ تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم ۴۱۹۹۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه با کاهش ۱۸۰۰۰ تومانی به ۲۲۲۰۰۰۰ تومان و ربع سکه با ۹۰۰۰ تومان کاهش به ۱۴۳۳۰۰۰ تومان رسید.

براساس این گزارش ،با آتش بس موقت بین آمریکا و چین ثبات نسبی را در بازارهای جهانی شاهد هستیم به طوری که انس طلا با یک دلار و ۱۰ سنت افزایش به ۱۴۵۸.۸۲ دلار رسید.

همچنین در حوزه ارزهای دیجیتال که بیت کوین محبوب ترین آن به شمار می رود سقوط شدیدی را شاهد بودیم به طوری که قیمت آن به ۶۵۵۸.۱۴ دلار رسید.دلیل این افت شدید محدودیت های اعمال شده کشور چین بر روی ارزهای دیجیتال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار