وقتی برای بازیکنان بزرگ، مربیان خارجی می‌آورند می‌خواهند سطح لیگ را بالا ببرند. به نظر من اگر می‌خواهیم همه با هم رشد کنیم، خیلی مشکل است که این اتفاقات رخ بدهد، به خصوص وقتی که یک باشگاه به انتخاب این داور برای این بازی اعتراض کرده بود.
کد خبر: ۸۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 30 November 2019

یک پنالتی واضح برای استقلال در مصاف بزرگ گرفته نشد تا مشخص باشد که مهمترین سوال درنشست خبری از سرمربی ایتالیایی همان صحنه کاملا مشکوک باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره آ استراماچونی درباره داوری مسابقه امروز تیمش با سپاهان بیان کرد: اول از همه می‌خواهم درباره یک نکته خیلی کلی صحبت کنم. می‌خواهم درباره اعتراض اصلی من در مورد داور مطلبی را بیان کنم. می‌توانم قبول کنم که داور صحنه پنالتی را ندید، چون شاید جلویش بسته بود و نتوانست ببیند. شاید هم، چون در محوطه جریمه بازیکنان درشتی بودند، نتوانست پنالتی را ببیند، ولی سوال من این بود که چطور پنج داور دیگر به او کمک نکردند.

او ادامه داد: همین‌طور در آخر بازی با بازیکنان سپاهان صحبت می‌کردیم. همه ما آدم‌ها و بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالا در ایران هستیم. وقتی بازیکنان بزرگ مربیان خارجی می‌آورند می‌خواهند سطح لیگ را بالا ببرند. به نظر من اگر می‌خواهیم همه با هم رشد کنیم، خیلی مشکل است که این اتفاقات رخ بدهد، به خصوص وقتی که یک باشگاه به انتخاب این داور برای این بازی اعتراض کرده بود.

او ادامه داد: به خاطر اینکه مردم درباره کلیت لیگ ممکن است فکر‌های بدی کنند. من حرف داور را می‌پذیرم، چون گفت که ندیده است. ولی نمی‌توانم بپذیرم که پنج کمک او صحنه‌ای را که ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه دیدند، ندیده باشند. اعتراض من از این بازی بزرگ‌تر است و به خاطر کل فوتبال ایران و اعتبارش است. بعضی از بازیکنان گفتند که همیشه این‌طوری بوده است و من گفتم باید همه سعی کنیم سطح لیگ ایران بالا برود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار