کد خبر: ۸۰۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 01 December 2019

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی نوجوان ۱۵ ساله اهل لارستان ساکن بندرعباس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و از همان ابتدا احتمال ربایش با انگیزه اخاذی، تسویه حساب یا ارتکاب سایر جرائم دیگر متصور گردید.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و کسبه محل مشخص شد فقدانی پس از خرید از سوپر مارکت خارج و هیچکس هم شاهد صحنه‌ای مبنی بر ربایش وی نشده است.

سردار جعفری اظهار داشت: با فاصله زمانی چند روزه از فقدان، از ناحیه افراد ناشناس با خانواده فقدانی ارتباط برقرار که طی آن‌ها آدم ربایان ادعای طلب از پدر فرد ربوده شده نموده و اعلام کرده اند که فرد ربوده شده به کشور‌های همسایه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی مطلع شدند فرد ربوده شده توسط دو نفر در نقطه نامعلومی از کوهستان‌های بخش سرنی میناب که از مناطق اشرار خیز می‌باشد نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته این دو متهم، مشخص شد نامبردگان با یک دستگاه خودروی پراید در یک مسیر فرعی قصد دارند ربوده شده را به میناب منتقل کنند که طی عملیاتی غافلگیرانه در محور "میناب - رودان" خودرو متوقف و فرد ربوده شده که شرایط روحی و جسمی مناسبی نداشت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با اعترافات متهمان طراح اصلی نقشه آدم ربایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار