کد خبر: ۸۰۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۳ 02 December 2019

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش این استان باید مورد توجه وزارت ورزش و جوانان باشد.

احمدعلی موهبتی روز شنبه در مراسم افتتاح ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: دولت در بحث تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان تلاش‌های زیادی کرده بطوریکه ۳۰۰ میلیون یورو قرار است در این بخش هزینه شود.

وی افزود: بودجه سیستان و بلوچستان از سال گذشته به ۲ برابر افزایش یافته و تخصیص‌ها نیز بیشتر شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان جوانترین استان کشور است و باید اعتبارات آن در حوزه ورزش بیشتر شود.

وی بیان کرد: عدالت در توزیع اعتبارات از درخواست‌های مردم است و در عمر یک دولت نمی‌شود کل مشکلات را مرتفع کرد.

موهبتی از وزیر ورزش وجوانان خواست تا بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزش سیستان و بلوچستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی گفت: سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات در گرانی بنزین تجمع چندانی نداشت و مردم این استان شرایط را درک کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنابراین این استان شایسته خدمت و رساندن شاخص‌های توسعه‌ای آن به میانگین و استاندارد کشوری است.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: ورزش یکی از بحث‌های مهم است که توجه به آن می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.

عبدالغفور ایران‌نژاد افزود: توسعه و توجه به ورزش می‌تواند بسیاری از مشکلات از جمله اعتیاد را ریشه کن و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی بیان کرد: شاخص آموزش، آب، راه و سایر زیرساخت‌ها در سیستان و بلوچستان کم است و باید برای آن اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت ۲۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط پرجمعیت مراکز بخش‌ها و دهستان‌های نیکشهر از جمله درخواست‌های مهم مردم است.

نماینده مردم شهرستان‌های ایرانشهر، فنوج، سرباز،دلگان و بخش‌های لاشار، بنت، آهوران نیکشهر و آشار نیز اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش دارد و ورزشکاران این استان در رشته‌های دوومیدانی، فوتبال و کریکت در رده‌های ملی خوش درخشیده‌اند.

محمدنعیم امینی فرد بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سیستان وبلوچستان تاکید کرد و افزود: افزایش اعتبارات ورزشی و تکمیل زیرساخت‌ها از ضرورت‌های این استان است.

فرماندار نیکشهر نیز گفت: ساخت ۲۰ طرح چمن مصنوعی در نیکشهر مورد تاکید است تا زیرساخت‌های ورزش منطقه به استاندارد کشور نزدیک شود.

ضیاالحق هاشمزهی با قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان برای افتتاح ورزشگاه ۲ هزاری نفری نیکشهر با اعتبار ۱۰۲ میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: ورزشکاران بعد از سالها چشم انتظاری شاهد افتتاح این پروژه هستند که میتواند در توسعه ورزش و انجام رقابت‌های ورزشی مفید و موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش نیکشهر نیازمند پشتیبانی وزارت ورزش است، ادامه داد: انتظار است از محل فصل ۵ توجه و حمایت ویژه‌ای به این شهرستان شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
موهبتی هم عین روحانی حرف میزنه ها.بشود چیه.باید گزارش بدی بگی چقدرش رو تکمیل کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار