وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد، ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۱۳ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴، شانزدهم آذرماه پایان می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۰۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 02 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از توقف موقت ثبت‌نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به دنبال قطعی اخیر اینترنت در کشور فرآیند ثبت‌نام متقاضیان این طرح در مرحله اول در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۳ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ آذرماه به پایان می‌رسد.

براساس ابلاغ وزارت راه وشهرسازی به مسوولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام مقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور باید انجام شود،ثبت‌نام ابتدا در این پنج استانِ بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آذر ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ در سامانه مذکور انجام می‌شود. در نامه وزارت راه وشهرسازی به بنیاد مسکن آمده است لازم است بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به شرح دستور اقدام مقتضی صادر شود. همچنین در اعلامی که از سوی دفتر اقتصاد مسکن انجام شده شروع فرآیند ثبت‌نام‌ها در مقطع زمانی فعلی به اطلاع مدیران کل راه و شهرسازی پنج استان رسیده است. مطابق با روال گذشته وقبل از قطعی اینترنت، متقاضیان طرح اقدام ملی می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند. در حالی‌که ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از آبان ماه و به ترتیب اولویت‌های اعلام شده در برخی از استان‌های کشور آغاز شده بود و حتی در برخی از شهرها ظرفیت تکمیل و سامانه ثبت‌نام برای متقاضیان این شهرها بسته شده بود ثبت‌نام در برخی دیگر از استان‌ها به دلیل قطعی سراسری اینترنت براساس تصمیم مسوولان وزارت راه وشهرسازی به‌صورت موقت متوقف شد. پیش از این نیز اعلام شده بود به محض اتصال مجدد اینترنت در سراسر کشور عملیات ثبت‌نام از سر گرفته خواهد شد؛وزارت راه وشهرسازی دلیل توقف ثبت‌نام در این سامانه به‌صورت موقت را رعایت عدالت بین متقاضیان و از سر‌گیری ثبت‌نام در زمانی که همگان به‌صورت مجدد به اینترنت دسترسی داشته باشند اعلام کرد.هم‌اکنون با اتصال سراسری اینترنت در شهرهای مختلف کشور و ایجاد امکان دسترسی به سامانه برای متقاضیان استان‌ها و شهرهایی که ثبت‌نام در آنها انجام می‌شود فرآیند ثبت‌نام از سر گرفته شده است.براساس اعلام وزارت راه وشهرسازی ثبت‌نام مسکن ملی در کشور مطابق با روالی که پیش از این در نظر گرفته شده بود به تدریج در کشور انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار