کد خبر: ۸۰۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 02 December 2019

بیرانوند قبل از شروع مراسم برترین‌های آسیا، باخبر شد که مرد سال آسیا نشد و اکرم عفیف برنده جایزه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با رای تصمیم گیران‌ای اف سی که بار دیگر به سوی عرب‌های متمول تمایل داشتند، گلر ملی‌پوش پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود نکرد.

علیرضا بیرانوند، شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران که چند سالی است توانسته با آمار خوب در کلین شیت‌هایش در لباس دو تیم و چند واکنش موفق نامش را سر زبان‌ها بیاندازد، و سال گذشته نیز بخت نخست عنوان مردسال بود، امسال نیز با وجود راهیابی به جمع سه نامزد نهای، و کسب افتخار حضور به عنوان یکی از گزینه‌های کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا، اما به این جایزه نرسید و رقابت را به لابی‌های پشت پرده قطری‌ها باخت.

عنوان مردسال آسیا آخرین بار ۱۵ سال پیش به یک ایرانی رسیده و علی کریمی دیگر پرسپولیسی اسطوره‌ای آن را دریافت کرد. سال ۲۰۱۳ هم نکونام به جمع سه گزینه نهایی رسید، اما باز هم ناکام مانده بود. در این میان علی کریمی هم یکبار در سال ۲۰۱۱ به این جایزه نزدیک شد، اما او هم نتوانست دومین جازه اش را بگیرد.

حال در کنار مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که در محل برگزاری مراسم به سر می‌برد و به عنوان یکی از مدیران‌ای اف سی از انتخاب‌ها باخبر شده است، خبر داده که بیرانوند انتخاب نشده است. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم با خودشیرینی بحث برانگیز با انتشار توئیتی در صفحه شخصی اش، خبر مهمی را رسانه‌ای کرد که انتخاب نشدن بیرانوند را تایید می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار