معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتلای تعداد زیادی از کودکان و دانش آموزان به آنفولانزا در موج جدید این بیماری در استان سیستان وبلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 04 December 2019

به گزارش تابناک سیستان  وبلوچستان دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند خدمات درمانی به بیماران مبتلا به آنفولانزا در بیمارستان علی اصغر زاهدان اظهار داشت: اپیدمی آنفولانزا از زمان آغاز تا پایان بین 8-7 هفته زمان می برد و هم استانی های عزیز نکات آموزشی و پیشگیری از این بیماری را بصورت جدی در این فصل فرا بگیرند.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به اینکه در چند روز اخیر بیش از800 نفر از دانش آموزان و کودکان با علائم سرماخوردگی و آنفولانزا از خدمات درمانی بیمارستان علی اصغر زاهدان بهره مند گردیده اند اظهار داشت،تعدادی از این بیماران بصورت سرپایی درمان و در طی 10 روز گذشته حدود 150 نفر با علائم آنفلوآنزای شدید بستری وروزانه پس از بهبودی در حال ترخیص از بیمارستان هستند.

وی به همه والدین توصیه کرد: در صورت ابتلای فرزندان به آنفولانزا از فرستادن آنان به مدارس خودداری کنند و تاکید کنند فرزندانشان تا زمان بهبودی کامل از منزل خارج نشوند.

معاون درمان دانشگاه تاکید کرد: بیماران مبتلا به آنفلوآنزا بهتر است از ارتباط گرفتن با بیماران دیالیزی، مادران باردار و بیماران سرطانی به دلیل پایین بودن سیستم ایمنی بدنی این افراد خودداری کنند.

شایان ذکر است: در موج جدید آنفولانزا در استان سیستان و بلوچستان پزشکان مستقر در بیمارستانهای بوعلی، علی اصغر(ع) و علی بن ابی طالب (ع)، درمانگاهها و مراکز جامع سلامت خدمات درمان آنفولانزا را به بیماران ارائه می دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
sdPxlucKyZMFTf
|
China
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اگر واکسن به موقع و به مقدار زیاد تامین میشد هم همین بود؟
dGFLqtIfvDmcEbN
|
China
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
چرا امسال اینجوری شده است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار