مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین کافی به تاکسی های مسافری برون شهری، کرایه حمل مسافر توسط این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی، بدون تغییر و همانند قبل از افزایش نرخ بنزین است.
کد خبر: ۸۰۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳ 07 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ایوب کرد افزود: بر اساس تصمیم ستاد سوخت کشور، برای تاکسی های برون شهری بنزینی ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر ماهانه اختصاص یافته است.
وی افزود: بر اساس تعرفه قبلی نرخ کرایه تاکسی های برون شهری در مسیر زاهدان - زابل و بالعکس برای صندلی جلو 28 هزار تومان و صندلی عقب 25 هزار تومان، مسیر زاهدان - خاش و بالعکس صندلی جلو 28 هزار تومان و صندلی عقب 24 هزار تومان و زاهدان - میرجاوه و بالعکس صندلی جلو 18 هزار و 500 تومان و صندلی عقب را 15 هزار و 500 تومان است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تعداد ناوگان سواری کرایه برون شهری را در این استان 691 دستگاه عنوان کرد و گفت: هم استانی های عزیز می توانند نظرات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه 141 و تلفن 33432088 مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

خبر مهم:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار