صرافی‌های بانکی امروز قیمت دلار و یورو را اندکی افزایش دادند.
کد خبر: ۸۰۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 16 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت فروش و خرید دلار را ۱۵۰ تومان افزایش دادند به طوری که قیمت فروش دلار ۱۲۷۵۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۲۶۵۰ تومان تعیین شد. قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی اندکی افزایش یافت و با ۵۰ تومان افزایش قیمت فروش آن ۱۳۹۵۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۳۸۵۰ تومان اعلام شد.


براساس این گزارش،در بازار آزاد، اما شاهد افزایش بیشتری بودیم به طوری هر دلار آمریکا با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲۸۵۰ تومان معامله شد. یورو نیز با افزایش همراه بود و با ورود مجدد به کانال ۱۴۰۰۰ تومان هم اکنون ۱۴۱۵۰ تومان قیمت دارد.


در بازار طلا، اما با وجود نوسانات زیاد هم اکنون قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۱۰۰۰۰ تومان افزایش داشته است و قیمت آن به ۱۹۵۳۰۰۰ تومان رسیده است. به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۰۰۰ تومان افزایش هم اکنون ۴۵۱۰۰۰ تومان قیمت دارد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۲۵۰۰۰ تومان افزایش هم اکنون ۴۴۴۶۰۰۰ تومان قیمت دارد و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۲۰۰۰۰ تومان افزایش ۴۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد. نیم سکه و ربع سکه امروز برخلاف دیگر مارکت‌ها حرکت کردند و نیم سکه با ۴۰۰۰۰ تومان کاهش ۲۳۳۹۰۰۰ تومان قیمت داشت. ربع سکه نیز ۵۰۰۰۰ تومان کاهش را تجربه کرد و ۱۴۳۰۰۰۰ تومان معامله شد.


در بازار‌های جهانی، اما شاهد رشد طلای جهانی بودیم به نحوی که قیمت هر انس طلا با ۳ دلار افزایش به ۱۴۷۷/۹۵ دلار رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار