هشدار معاون اقتصادی وزیر کشور در یاسوج:
دین پرست : ما در یک جنگ اقتصادی واقعی قرار داریم و پذیرفتنی نیست که واحدهای تولیدی به دلیل تحریم های دشمن تعطیل شوند.
کد خبر: ۸۰۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 24 December 2019
صبح امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از برخی واحدهای تولیدی شهرستان بویراحمد بازدید و از نزدیک مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بابک دین پرست در بازدید از شرکت سینره با اشاره به تحریم های ظالمانه بر علیه ایران ، گفت : در چرخه تولید برخی از واحد های تولیدی مواد اولیه وارداتی وجود دارد که پس از تحریم ها دچار مشکلاتی شده اند.
دین پرست خطاب به سرمایه گذاران گفت : به منظور مقابله با تحریم ها چند هفته پیش نمایشگاهی با عنوان "نخستین نمایشگاه قطع حلقه‌های وابستگی بنگاه‌های تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی با هدف قطع وابستگی به واردات" در شیراز برگزار شد که دومین نمایشگاه هم به زودی در تهران برگزار خواهد شد که صاحبان واحدهای تولیدی می توانند در این نمایشگاه حاضر شوند و نیازهای خود را مطرح کنند.
وی در ادامه گفت : ما در یک جنگ اقتصادی واقعی قرار داریم و پذیرفتنی نیست که واحدهای تولیدی به دلیل تحریم های دشمن تعطیل شوند.
دین پرست با اشاره به ظرفیت های شرکت های دانش بنیان گفت : در نمایشگاه تهران این شرکت ها نقش پررنگی خواهند داشت و در کهگیلویه و بویراحمد هم مسئولان باید تلاش کنند از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به نحو احسن استفاده کنند.
معاون وزیر کشور در امور اقتصادی ادامه داد : در حوزه اقتصادی ، اصل بر ایجاد اشتغال با تکیه بر تولیدات داخلی و ملی است که باید به این نکته توجه جدی شود.
وی خطاب تیم اقتصادی استان به لزوم داشتن بانک دقیق اطلاعاتی اشاره کرد و گفت : لازم است مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان واحدهای تولیدی را به صورت دقیق رصد کرده ، مشکلات را احصاء و به معاونت اقتصادی استاندار اعلام کند تا از این طریق به مسئولین اقتصادی کشور اعلام شود.
لازم به توضیح است صبح امروز دین پرست از واحد های تولیدی ، آسه ، سینره، شرکت آرد ، نشاسته و گلوکز و محل شرکت نمایشگاه های استان بازدید که در این بازدیدها ، معاون اقتصادی استاندار ، مدیرکل صنعت و معدن استان ، فرماندار بویراحمد و برخی مسئولان حضور داشتند.
ضمنا بنابر سخنان معاون وزیر کشور حضور برخی از مسئولین استانی در نشست مشترک سه ستاد اقتصادی استان در روز چهارشنبه و برای تعیین تکلیف نهایی مشکلات واحدهای مورد بازدید قرار گرفته الزامی بیان شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون وزیر کشور به همراه معاون اقتصادی استاندار و همراهان برای بازدید از چند طرح در گچساران ، فسفات چرام ، آجر دهدشت و برخی واحدهای دیگر عازم شهرستان های گرمسیری استان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار