نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان ظهر امروز به همراه جمعی از معاونین و مدیران استانداری و فرماندهان انتظامی و مرزبانی و تعدادی از فرزندان شهدا و مسئولین استان؛ با حضور در قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با سردار محمدمارانی فرمانده این قرارگاه و سردار امان‌الله‌گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان دیدار و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ایشان و دیگر نیروهای سپاه پاسداران استان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 05 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان  وبلوچستان از زاهدان آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در این مراسم با بیان ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نگاه و اهتمام و ابراز محبت رهبر به ایشان، ویژه بود.

وی افزود:از جمله ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی، گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن و جدیت در مسئولیتهایی بود که مقام معظم رهبری به ایشان میدادند و آن شهید بزرگوار به خوبی از پس مأموریتهای محول شده بر می آمد و رهبر انقلاب همیشه او را به عنوان الگوی جدیت و پشتکار معرفی می‌کردند.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: برای اینکه مقام معظم رهبری جای خالی شهید حاج قاسم سلیمانی را کمتر احساس کنند، باید همه دوستداران ولایت عزم ها را جزم تر، تلاش‌ها را مضاعف‌تر و حرکت ها را تند تر کنند و با کار و تلاش بیشتر در جبهه های فرهنگی، اقتصادی-نظامی و دفاعی و اجتماعی،آنگونه که رهبری می خواهند تلاش کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این مراسم با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت:شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی باعث وحدت و همدلی همه اقشار جامعه شد.

احمد علی موهبتی تصریح کرد: در این موقعیت که جامعه نیاز به وحدت داشت، شهادت حاج قاسم سلیمانی توانست همه را متحدتر کند و آرمان‌ها و اهداف و پیمانی را که با شهدا بسته بودیم را یادآوری کند تا هر کس که در این مسیر کوتاهی کرده است،استغفار کند و مسیر درستش را پیدا کند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیات با برکت خود همواره نقش آفرین و تاثیرگذار بود و یقیناً بر اساس فرمایش خدا در قرآن، حضور و نقش او در ایام پس از شهادت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر برکت تر و تاثیرگذارتر است.

گفتنی است در پایان این مراسم با مرثیه سرایی یکی از مداحان و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش گرامی داشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار