رئیس پلیس راه جنوب استان، توقیف خودرو حامل کمک های مردمی به سيل زدگان توسط پلیس راه "نیکشهر" را کذب محض دانست.
کد خبر: ۸۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 18 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ یداله ستوده گفت: در پی انتشار تصاویری مبنی بر توقیف خودرو حامل کمک های مردمی به مردم سیل زده منطقه زرآباد" شهرستان کنارک و بررسی های به عمل آمده مشخص شد این خبر کذب محض است.

وی افزود: بیست و سوم دی ماه جاری، یکی از تیم های گشت پليس راه در محور نیکشهر به سمت کنارک، هنگام كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه وانت تویوتا با 3 سرنشین در قسمت بار را به علت سبقت و سرعت غير مجاز متوقف و اعمال قانون مي كند که پس از آن خودرو ادامه مسیر داده و توقیفی صورت نگرفته است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: مامور گشت پلیس راه در راستای انجام وظایف قانونی و با نیت حفظ جان سرنشینان و دیگر شهروندان به دليل سه تخلف (سبقت و سرعت غيرمجاز و سرنشين اضافي) تذکراتي به راننده می دهد که در همین هنگام یکی از سرنشينان خودرو به صورت مخفيانه اقدام به تصويربرداري می کند و با تذکر پلیس درخصوص ممنوعیت تصویربرداری از خودروهای پلیس فرد خاطی شروع به فحاشي و توهين به ماموران گشت پلیس راه می کند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخورد با تخلفات رانندگی در راستای حفظ جان شهروندان و پیشگیری از دیگر حوادث ناگوار است، خاطر نشان کرد: انتشار این مطلب در پي فضا سازي علیه کارکنان ناجا بوده و این در حالی است که این موضوع مصداق بارز سیاه نمایی عملکرد کارکنان خدوم انتظامی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
شما دستتو تا ارنج عسل کن به این قوم بده اخرش گاز رو میگیرن . اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار