روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی:
در صورت اجرای روش صحیح سوختگیری با کارت سوخت شخصی، سوختگیری به همان میزان مورد نیاز و بدون هیچگونه کسرسهمیه ای قابل انجام است.
کد خبر: ۸۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 20 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به مگرانی‌های ایجاد شده در سطح جامعه درخصوص کسر بیش از بنزین استفاده شده در صورتی که مقدار بنزین ضریبی از 3.9 نباشد اعلام کرد صورت اجرای روش صحیح سوختگیری با کارت سوخت شخصی ، سوختگیری به همان میزان مورد نیاز ، بدون هیچگونه کسرسهمیه ای قابل انجام است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه به هنگام سوختگیری خودرو نیازی به انجام محاسبات عددی نبوده و براساس گنجایش باک خودرو و میزان سوخت مورد نیاز تا سقف ۶۰ لیتر سوختگیری انجام پذیراست، درخصوص نحوه صحیح سوختگیری با کارت سوخت شخصی توضیحات ذیل را ارائه نمود:
۱- کارت سوخت شخصی خود را داخل کارتخوان قرار دهید .
۲- رمز چهار رقمی آنرا وارد کنید.
۳- نازل را برداشته و به میزان مورد نیاز سوختگیری را آغاز کنید .
۴- بعد از اتمام سوختگیری نازل را به درستی سر جای خود قرار دهید .
۵- پس از مشاهده پیام ((کارت خود را بردارید )) کارت سوخت خود را از کارتخوان خارج نمایید.

درصورت رعایت موارد بالا هیچ عددی از سهمیه کارت سوخت شما کسر نخواهد شد و در صورت خارج کردن کارت از کارتخوان قبل از قراردادن نازل در جای خود مجددا کارت را وارد کارتخوان نموده و نازل را به درستی در جای خود قرار داده و پس از مشاهده پیام (( کارت خودرا بردارید)) کارت سوخت را بردارید.

روابظ عمومی این شرکت افزود مجدد به کلیه دارندگان کارت سوخت شخصی تاکید می شود در صورت رعایت موارد فوق نیاز به هیچ اقدام خاصی نمی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن رحیمی
|
United States
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
سلام

به جای درشت گویی، بهتره شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی کارش را درست انجام می داد. ببینید عیب تان کجاست؟ بعد از این که سهمیه مردم را کم می کنید و پولش را هم می گیرید تازه یادتان آمد که مشکلی در کارتان است.
به جای انجام درست کار و اطلاع رسانی به موقع، متاسفانه طلبکار هم هستید و درشت گویی هم می کنید.
یک مدیر و کارشناس روابط عمومی اول از هر چیز باید درست نویسی را یاد بگیرد نه درشت گویی ... که متاسفانه در بین مسئولین ما به یک فرهنگ تبدیل شده و کسی هم پیگیر نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
دم دولت روحانی گرم که حداقل این سوتی ها رو میفهمه و میگه،اون احمدی نژاد که این سیستم کارت سوخت و جیره بندی رو راه انداخت یکبار اعتراف نکرد و عذرخواهی نکرد و همش فقط گرفتارترمون کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار