امام جمعه زابل گفت: مسؤولان منطقه سیستان که مسولیتی را به عهده میگیرند اگر توانایی انجام امور را ندارند، قبول نکنند، کار در اینجا سخت است، اگر مسولیت قبول کردند و اگر دوری از خانواده سخت است با خانواده مستقر شوند.
کد خبر: ۸۱۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 25 January 2020

حجت‌الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در مصلای المهدی زابل ضمن دعوت نماز گزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: انقلاب ما واکنشی در مقابل ظلم و بی داد و چپاول دین و دنیای مردم بود، در مقابل لگدمال شدن عزت و شرف و آبرو و از بین رفتن ارزشها بود.

امام جمعه زابل خطاب به مسئول دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار کرد: مردم ما نسبت به علوم پزشکی ، مخصوصا بخش دیالیز شکایت دارند، بررسی ویژه شود، رصد کلی کل مجموعه داشته باشید، در برخی بخشها کارها خوب انجام میشود ولی در بخشی هایی تکریم ارباب رجوع خوب انجام نمیشود.

وی ادامه داد: حضور پررنگتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی در منطقه ضروری است، اگر دوری از خانواده برای ایشان سخت است راه دیگری ، غیر از کثرت ماموریت ها به تهران را انتخاب نمایند.

کیخا گفت: منطقه سیستان از ظرفیت انقلاب اسلامی به شکل مطلوب استفاده نکرده است، مسولین ما یا دچار سوء مدیریت بوده اند یا مدیریت مثبت داشته اند ولی نا پایدار بوده است، مسولین عزیز منطقه که مسولیتی را بعهده میگیرند ،اگر توانایی انجام امور را ندارند حق ندارند قبول بکنند کار در اینجا سخت است، اگر مسولیت قبول کردند و اگر دوری از خانواده سخت است با خانواده مستقر شوند.

وی اضافه کرد: اینکه خانواده در تهران باشد و به بهانه ماموریت های متعدد و با پول بیت المال حضور در کنار خانواده داشته باشند پذیرفته نیست و ما ساکت نخواهیم نشست. با احدی هم تعارف نداریم.ایشان و مسولین بالا دست، دقت کنند تا در مرحله بعد با شدت بیشتری ورود به این موضوع نداشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار