فیروز کریمی همواره یکی از مربیان طناز فوتبال ایران بوده که خاطرات جالبی دارد. یکی از این خاطرات او مربوط به کلاغی است که در یکی از ورزشگاه‌ها بود و کریمی را به کمیته انضباطی کشاند.
کد خبر: ۸۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 07 February 2020

فیروز کریمی در فوتبال ایران هدایت تیم‌های زیادی را بر عهده داشته و خاطرات جالبی از دوران مربیگری‌اش دارد. یکی از معروف‌ترین خاطرات فیروز کریمی، ماجرای کلاغی است که روی سکوی یکی از ورزشگاه‌ها نشسته بود!

کریمی در این باره می‌گوید: ماجرا از این قرار است که در یکی از بازی‌ها فحاشی زیادی علیه تیم او صورت گرفت؛ پس از بازی میکروفون ورزشگاه اعلام کرد که به تیم حریف توهین نکنید. من رفتم بالا و دیدم کسی آن‌جا حضور ندارد و فقط یک کلاغ آن‌جا نشسته است. من هم مصاحبه کردم گفتم کسی در آن‌جا نبود و فقط یک کلاغ نشسته بود. کمیته انضباطی هم به خاطر این مرا احضار کرد و پرسید شاهدت کیست؟ من هم گفتم شاهدم یک کلاغ است که یک منقار و دوتا چشم مشکی داشت و سرش هم طوسی بود. آن‌ها فکر کردند من دارم مسخره می‌کنم؛ به همین خاطر اعلام کردند هفته بعد با شاهدت به کمیته انضباطی بیا! من هم رفتم از بازار سید اسماعیل یک کلاغ خریدم و گونی گذاشتم و به جلسه رفتم. به من گفتند شاهدت کو؟ من هم کلاغ را از گونی درآوردم که این کار من کلا جلسه را به هم ریخت! آخر به من گفتند این کلاغ را ول کن برود و خودت هم برو.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار