معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران تشریح کرد
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه توزیع 400 هزار پرس غذای گرم و ارائه خدمات درمانی به 16 هزار نفر در مناطق سیل زده را بخشی از اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان توصیف کرد.
کد خبر: ۸۱۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 26 January 2020

سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان در گفت و گویی با اشاره به اقدامات گسترده نیروی زمینی سپاه در خدمت رسانی امدادی، پزشکی و معیشتی به مناطق سیل زده اظهار داشت: سامانه جراحی حیات بخش معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تاکنون ده ها عمل جراحی را با موفقیت انجام داده است.

وی افزود: اعزام بیش از 20 دستگاه آمبولانس و 3 سامانه جراحی تاکتیکی و حیات بخش به مناطق سیل زده از جمله روستاهای تابعه کنارک و چابهار (مناطق عورکی، نگور ، پلان و ... ) بخشی از اقدامات پزشکی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده تا امروز بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به استقرار بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده تاکید کرد: تاکنون بیش از 16 هزار نفر به بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه مراجعه کرده اند که 40 هزار "نفر / خدمات" رایگان در این بیمارستان ها به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: بالگردهای نیروی زمینی سپاه 84 سورتی پرواز انجام داده اند و 90 تن بسته معیشتی را در مناطق سیل زده توزیع کرده اند.

وی یادآور شد: توزیع 25 هزار بسته معیشتی، 15 هزار تخته پتو، 2 هزار سری لوازم گرمایشی و خانگی و هزاران بطری آب معدنی از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده بوده است. همچنین 400 هزار پرس غذای گرم در روستای استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به حضور پررنگ یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده اضافه کرد: 300 دستگاه از ماشین آلات مهندسی نیروی زمینی سپاه اعم از لودر، کامیون، بیل مکانیکی و ... در خصوص امداد رسانی جاده ها فعالیت کرده اند. نیروی زمینی سپاه به بیش از 700 روستا در استان سیستان و بلوچستان به استعداد حدود 52 هزار خانوار خدمات امدادی، پزشکی و معیشتی را ارائه کرده است و 2 هزار نفر از رزمندگان این نیرو به صورت شبانه روز خدمات لازم را در مناطق سیل زده ارائه می کنند .

وی در پایان با تاکید بر اینکه خود را خدمتگزار مردم می دانیم ، گفت: پاسداران، خدمت صادقانه و جهادی به ملت شریف ایران را رسالت و وظیفه خود می دانند. خداوند شوق خدمت به ملت ایران را در دل پاسداران انقلاب برانگیخته و ما این خدمت را افتخاری بزرگ برای خودمان می دانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار