قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد
اردوی جهادی با حضور داوطلبانه ۲۰ دانش‌آموخته پزشکی عمومی و متخصص، دندانپزشکی، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 26 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور مشارکت‌های اجتماعی گفت: اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش‌آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها برگزار شد.

 مهندس احمد بامری افزود: شرکت کنندگان در این اردوی جهادی از پنجشنبه 3 بهمن ماه عازم جنوب استان شده‌اند و تا 9 بهمن ماه در روستای تلنگ از توابع شهرستان قصرقند مستقر خواهند بود.

 وی خاطرنشان کرد: این گروه از همکاران تجهیزات و امکانات پزشکی، مواد مصرفی و اقلام پشتیبانی و از جمله 2 دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی را به همراه دارند و برنامه‌ریزی شده تا در این شرایط بحرانی هیچ فشاری به همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وارد نشود.

وی افزود: ویزیت سرپائی، بیماریابی، غربالگری، مشاوره آموزش، بهسازی محیط، ارائه حمایت های روانپزشکی و تجویز اقلام داورئی از جمله خدماتی است که توسط این گروه جهادی به هموطنان عزیز سیل زده ارائه خواهد شد.

 به گفته وی، تیم جهادی اعزامی در روستای تلنگ از توابع شهرستان قصرقند در روز نخست در این اقدام خودجوش و خداپسندانه بیش از 100 بیمار را ویزیت کرده اند.

تیم جهادی علوم پزشکی زاهدان در مناطق سیل‌زده/ 20 پزشک راهی مناطق سیل‌زده شدند

تیم جهادی علوم پزشکی زاهدان در مناطق سیل‌زده/ 20 پزشک راهی مناطق سیل‌زده شدند

تیم جهادی علوم پزشکی زاهدان در مناطق سیل‌زده/ 20 پزشک راهی مناطق سیل‌زده شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار