کد خبر: ۸۲۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 07 February 2020

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم باید در انتخابات بویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو قرار دارد به افراد صالح رای دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: مردم انقلاب را دوست دارند و پیرو ولی فقیه هستند و بر این اساس است که شاهد حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف ملی و سیاسی هستیم.

وی ادامه داد: مردم ایران هرچه احساس کردند که انقلاب به حضورشان احتیاج دارد، از انقلاب اسلامی با شهامت دفاع کردند و نمونه آخر آن مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی بود و به زودی در راهپمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد حضور میلیونی مردم خواهیم بود.

امام جمعه زاهدان، افزود: اگر می‌خواهیم همیشه استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی کشور را در صحنه‌های مختلف شاهد باشیم باید در تمام عرصه‌ها حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن با هر بهانه‌ای در تلاش است تا به هر روش ممکن به کشور ایران ضربه زده و از توسعه و پیشرفت نظام و انقلاب جلوگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: همه مردم در سربلندی و پیشرفت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش دارند و هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید نقش خود را جدی بگیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند انتخابات است، افزود: در انتخابات باید به کسی رای داده شود که صلاحیت داشته باشد و منافع مردم، کشور و جامعه را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نگاه قومی، قبیله‌ای، حزبی و سیاسی را باید در انتخاب افراد کنار بگذاریم و به کسی رای دهیم که با قصد خدمت به مردم و کشور پای کار آمده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته، تصریح کرد: فرد اصلح در انتخابات کسی است که مومن بوده، انقلابی، شجاع،کار آمد، دارای روحیه جهادی و به معنای واقعی طرفدار عدالت باشد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار