اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از ابلاغ دستورالعمل جدید صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت (کارت هوشمند) ناوگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 09 February 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، تیمور باقری داشتن پلاک عمومی، داشتن برگ یا برچسب معاینه فنی معتبر صادره از سوی مراکز مجاز ، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و عدم مشمولیت در سن فرسودگی یا محدویت سنی ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را از جمله شرایط صدور کارت هوشمند ناوگان ذکر کرد و افزود: بر اساس دستورالعمل جدید ناوگان متقاضی فعالیت در حمل و نقل روستایی فقط مجاز به فعالیت در مسیرهای که از مبادی روستاها به روستاها انجام می شود به شرطی که در مسیر تردد آنها شهر و یا شهرستان وجود نداشته باشد و یا مبادی روستاها به نزدیک ترین شهرها و شهرستان ها و بالعکس، خواهند بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان صدور کارت هوشمند ناوگان را منوط به ارائه درخواست کتبی یا الکترونیکی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی مالک ناوگان، ارایه اصل و تصویر سند رسمی مالکیت، برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، کارت مشخصات وسیله نقلیه و تکمیل فرم مشخصات وسیله نقلیه حسب نوع ناوگان موتوری، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه تعهد نامه موضوع ماده 3 دستور العمل عنوان کرد.

باقری در پایان تصریح کرد: مدت اعتبار کارت هوشمند ناوگان منوط به عدم ممنوعیت قانونی، برای ناوگان با عمر کمتر از سن فرسودگی پنج سال (حداکثر تا رسیدن به سن فرسودگی)، برای ناوگان با عمر بالای سن فرسودگی 2 سال و ناوگان یدک و نیمه یدک 5 سال اعلام شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار