استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم فهیم، انقلابی و همیشه در صحنه استان مثل سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگ خواهند داشت.
کد خبر: ۸۲۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۱ 10 February 2020

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما به خوبی می دانند، صاحبان واقعی این انقلاب خودشان هستند بنابراین در عرصه‌های مختلف نظام حضور موثر دارند چرا که یکی از پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و حضور مردم از زمان آغاز انقلاب تا تداوم آن تاکنون بوده است.

احمد علی موهبتی"استاندار" ادامه داد: مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات نقش‌آفرین بوده اند و دشمن را ناامید کرده اند لذا این حضور آگاهانه مردم نیاز به دعوت من و امثال من هم ندارد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که امنیت و عزت کشور را دوست دارند، حتی اگر با شرایط موجود موافق نباشند، باز هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت می کنند.

موهبتی افزود: راهپیمایی و انتخابات در روزهای آینده می تواند؛ همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کند و تضمینی برای دوام و بقای کشور همچون ادوار گذشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: همانند سالهای گذشته امسال نیز قطعا هم در استان سیستان و بلوچستان و هم در جای جای کشور حضور پر رنگ و حماسی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار