فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان شرور و قاتل مسلح تحت تعقیب در زاهدان دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 17 February 2020

 

به گزارش تابناک سستان و بلوچستان سردار سرتیپ محمد قنبری گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاتل و سارق مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی استان از طریق مرزهای شرقی وارد کشور شده است موضوع دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: این شرور تحت تعقیب با هدایت و رهبری چند باند حرفه‌ای سرقت، چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و احشام را در سطح استان مرتکب شده بود و علاوه‌بر به قتل رساند یک چوپان در حین ارتکاب به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی نیز یکی از ماموران جان برکف ناجا را با شلیک گلوله مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی از همان آغاز فعالیت مجرمانه این فرد در صدد دستگیری وی بودند ولی این شرور به محض اطلاع از تحت تعقیب بودنش به کشور پاکستان متواری شده بود.

وی بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری این شرور ۲۶ ساله ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد وی در سطح استان و اختفای او در شهرستان زاهدان به دست آمد.

سردار قنبری افزود: پس از وصول این خبر، بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند مخفیگاه این شرور مسلح را در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی کنند.

وی گفت: سرانجام صبح امروز ماموران طی یک عملیات ضربتی با ورود به مخفیگاه این شرور موفق شدند وی را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس و کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی مهمات در این عملیات خاطرنشان کرد: این شرور مسلح و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار