کد خبر: ۸۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 29 February 2020

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: جریان راه یافته به مجلس صدای اقلیت خواهند بود و مسیری را طی خواهند کرد که اکثریت خیلی نتوانند مشارکت داشته و تصمیم گیر باشند و باید گفت: متاسفانه کلیت نظام هزینه این اقلیت شد.

جواد امام درباره نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و درصد مشارکت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: در دولت دوم آقای روحانی تلاش‌هایی صورت گرفت تا دولت توفیقی نداشته باشد؛ باید تاکید کرد رئیس‌جمهور از ابتدا هم آن‌طور که باید دستش باز نبود تا از کارگزاران مورد نظرش که افرادی توانمندی بودند، بهره ببرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که از سوی دیگر برخی سیستم‌ها یکی از موانع جدی به کارگیری افراد توانمند و خوش فکر در دولت بودند، عنوان کرد: دولت به قوانینی برای تعامل در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی نیاز داشت؛ «پالرمو و CFT» از جمله مواردی بود در دولت لایحه شد مجلس آن را تصویب کرد، اما متاسفانه روندی آن را متوقف کرد. به گفته امام به نتیجه نرسیدن «پالرمو و CFT» یکی از دلایل جدی بود که دولت نتواند در حوزه‌های اقتصادی موفق شود. وی یادآور شد: برجام یکی از توفیقات جدی دولت بود، اما مسیری در داخل ایجاد کردند که با مشکل رو‌به‌رو شود، در خارج هم ترامپ با نگاه به داخل با رفتار‌های بی‌ربط این مسیر را ادامه داد و کار را به جایی کشاند که امروز وضعیت برجام رسیده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: تندرو‌های داخلی با بی‌اثر کردن برجام راهی را برای ترامپ باز کردند، در واقع آنان می‌خواستند دولت را ناکارآمد نشان دهند و نگذارند موفق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار