زمانی اقدامات بهداشتی ودرمانی ما به ثمر خواهد نشست که مشارکت مردم را بصورت جدی در برنامه ها داشته باشیم و قطعا با مشارکت مردم سیر نزولی بیماری کورونا را شاهد خواهیم بود
کد خبر: ۸۳۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 15 March 2020

دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبر سیمای هامون با اشاره به این مطلب که متاسفانه برخی از مردم توصیه های بهداشتی را جدی نمی گیرند اظهار داشت: متخصصین دانشگاه از ابتدای صبح تا پاسی از شب با مشارکت در برنامه های سیمای هامون و همچنین فضاهای مجازی مکررا رعایت اصول بهداشتی را هشدار می دهند ولی متاسفانه هر روز شاهد روند صعودی این بیماری در سطح استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با ابراز نگرانی از سفرهای بی رویه به سیستان، استمرار  این روند را زمینه ساز انتشار ویروس کورونا در سطح استان عنوان کرد و هشدار داد که به هر نحو مقتضی از سفرهای بی رویه به سیستان پیشگیری گردد.

 دکتر هاشمی شهری اضافه کرد: از ابتدای طغیان کورونا بالغ بر 739 بیمار تنفسی  در بیمارستانهای استان بستری و پس از دریافت مراقبت ها و خدمات درمانی به سلامت از بیمارستانها ترخیص گردیده اند.

از ابتدای طغیان کورونا 54 نفر به این بیماری مبتلا گردیده اند که تعداد زیادی بهبود یافته اند و ترخیص شده اند و تعدادی تحت درمان در بیمارستانها هستند و تعداد 6 نفر فوت شده اند.

وی از مردم خواست: لطفا در خانه بمانند و از ترددهای بی مورد و سفرها خودداری نمایند تا چرخه انتقال این ویروس قطع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار