معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
محدودیت تردد بین شهرها الزامی است و مردم باید از سفر ها پرهیز کنند و در همین راستا تشدید کنترل ایاب و ذهاب به کمک نیروهای نظامی باید انجام شود.
کد خبر: ۸۳۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ 16 March 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان استانداری علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه کمیسیون کارگری که به ریاست وی و با حضور اعضای این کمیسیون در استانداری برگزار شد با تشریح وضعیت فعلی استان در بحث شیوع ویروس کرونا، بر تامین بهداشت فضای کاری به خصوص در محیط های تولیدی و رعایت اصول مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاههای متولی باید بر امنیت بهداشتی فضاهای تولیدی و کارگری نظارت کنند.

زینی وند تصریح کرد: همزمان با حفظ چرخه تولید در واحدهای تولیدی ،تامین امنیت بهداشتی فضای کاری کارگران الزامی و ضدعفونی محیط و رعایت سایر موارد بهداشتی در این محیط ها ضروری است.
وی گفت : پرداخت معوقات کارگری باید در اولویت قرار گیرد و در این بین پرداخت معوقات نیروهای خدماتی حوزه بهداشت و درمان و علوم پزشکی و همچنین نیروهای خدماتی شهرداری ها در اولویت اول است چرا که با توجه به شروع ویروس کرونا، این طیف از کارگران در خط اول جبهه مقابله با کرونا هستند و پرداخت معوقات آنها باید در اولویت اول باشد .
وی همچینین گفت : محدودیت تردد بین شهرها الزامی است و مردم باید از سفر ها پرهیز کنند و در همین راستا تشدید کنترل ایاب و ذهاب به کمک نیروهای نظامی باید انجام شود.
معاون استاندار ادامه داد: مردم تردد های خود را در سطح شهر نیز محدود کنند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است بخش کارگری اداراتی از جمله شهرداری زاهدان و ایرانشهر ،جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی ،دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش مطالبات معوق دارند که در این جلسه پرداخت مطالبات آنها مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
AsVaNzeh
|
Brazil
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
حیف این فرصت عید که دولت استفاده نکرد برای قرنطینه کامل
JHCurNntsv
|
Brazil
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
واقعا 14 روز سفت بگیرید تمومه ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار