مدیر گروه جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی شهرستان جوانرود از تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک به همت بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،مهرداد قادری از راه اندازی کارگاه تولید ماسک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا خواهران این گروه جهادی در راستای رفع نگرانی‌ها و اضطراب مردم و همچنین کمک به کادر درمانی استان اقدام به تهیه ماسک کردند.

مدیر گروه جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی شهرستان جوانرود افزود: در حال حاضر این کارگاه با ۶۰ درصد توان روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کند که در آینده نزدیک توان تولید را به ۱۰۰ درصد خواهیم رساند.

 وی تصریح کرد: این جوانان با پشتوانه‌های مردمی و همکاری ۳۰ خیاط بسیجی که با شیوع بیماری کارگاه‌های خیاطی آنها تعطیل شده است، از ۴ فرودین ماه ۹۹ فعالیتشان را شروع کرده‌اند.

مدیر گروه جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی شهرستان جوانرود خاطر نشان کرد: در شرایط بحران کار جهادی می‌تواند بسیار کارساز باشد و مردم با مشاهده تلاش این جهادگران احساس آرامش می‌کنند.

 وی بیان داشت: این گروه جهادی آمادگی دارد تا زمانی که نیاز است تولید ماسک داشته باشند.

قادری گفت: البته در صورت همراهی مسئولین این کارگاه می‌تواند به صورت دائم فعالیت کند و اشتغالزایی برای این ۳۰ نفر را تامین‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار