کد خبر: ۸۳۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 30 March 2020
تست غربالگری کارگران کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور در کهگیلویه و بویراحمد با قید فوریت انجام می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تست غربالگری کارگران کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور در ۸ شهرستان استان با قید فوریت توسط مراکز بهداشتی انجام می‌شود.

صمیمی دوست در جلسه اضطراری کمیته اقتصادی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه ۱۰ کشتارگاه صنعتی دام و طیور صنعتی و سنتی در استان فعال است افزود: در صورت مشاهده کوچک‌ترین علائم بیماری در افرادی که در این کشتارگاه فعالیت می‌کنند سریعا فرد مبتلا تحویل مراکز بهداشتی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مردم سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف که قوانین و اصول بهداشتی را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تدوین فرم تعهد نامه برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان مبنی بر رعایت قوانین بهداشتی ابلاغی اشاره و بیان کرد: اگر این فروشگاه‌ها بند‌های ابلاغی این قوانین را رعایت نکنند، پلمپ می‌شوند.

صمیمی ادامه داد: لازم است بازرسی‌ها به صورت گروهی شامل (بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی، بازرسان مراکز بهداشتی، بازرسان اصناف، اتحادیه‌های مربوطه، دامپزشکی و یا سایر ادارات با توجه به شرایط خاص) و با نظارت تعزیرات حکومتی بر اساس تصمیمات شورای تامین استان انجام شود.

دراین جلسه مقرر شد اداره کل تعزیرات حکومتی موظف است به صورت روزانه گزارشی از اقدامات انجام شده به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار