معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۳۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ 31 March 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر سید مهدی طباطبایی در نشست کمیته بهداشت و پیشگیری با اعلام این مطلب گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط و با نظارت تیم های بهداشتی در نانوایی ها، فروشگاها و مراکز تجمعی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال اجراست و تا 20فروردین ماه ادامه دارد.
دکتر طباطبایی با اشاره به این موضوع که بیش از 96 درصد خانورها در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نظر علائم بیماری کرونا غربالگری شدند افزود: تیم های سلامت بصورت تلفنی بیش از 1 میلیون 252 هزار 571 نفر را تاکنون مورد غربالگری قرار دادند و از هم استانی های عزیز درخواست می شود تا پاسخگوی تلفن همکاران ما با سر شماره 4030باشند.
دکتر طباطبایی در بخش دیگری از سخنانش از غربالگری شبانانه روزی در مبادی ورودی شهر خبر داد و گفت: تمامی افراد در بدو ورود به شهر توسط تیم های سلامت از نظر علائم بیماری کرونا مورد غربالگری قرار می گیرند و به هموطنان توصیه می شود جهت قطع زنجیره بیماری کرونا در منزل بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار