درخواست معاون استاندار از مردم
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از همکاری مردم استان گفت: از مردم فهیم استان می خواهیم ایام پیش رو را در خانه هایشان بمانند و ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده است، را در منزل به‌در کنند
کد خبر: ۸۳۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۸ 01 April 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات متخذه کلیه پارک‌ها، فضای سبز، تفریحگاه‌ها و تفرجگاه‌های سراسر استان در این چند روز تعطیل خواهد بود و از رفتن مردم به تفرجگاه‌ها نیز قطعاً جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: برای حفظ جان مردم، همه کسانی که این موضوع را نادیده بگیرند و دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نکنند، مشمول جریمه های سنگین پیش بینی شده، می‌شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار بیان داشت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این ایام را پشت سر بگذاریم و کمترین تلفات را در سیستان و بلوچستان از موضوع کرونا داشته باشیم.

محمدهادی مرعشی گفت: خوشبختانه از نظر آمار مبتلایان و بهبودیافتگان وضعیت استان نسبت به کشور مناسب است و تا کنون توانسته‌ایم با کمک مردم این بیماری را کنترل کنیم ولی این وضعیت پایدار نیست و مردم باید همچنان رعایت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان از همکاری خوب مردم با مسئولان مربوطه و خادمین‌شان در عرصه سلامت تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار