فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان، گفت: در راستای اجرای این طرح، ۹۲۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱۸ خودرو توقیف شده است.
کد خبر: ۸۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 02 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار رهام‌بخش حبیبی پنجشنبه ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف ۱۶۶ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۵۹۵ خودرو دیگر انجام وظیفه کرده و پلیس راهور نیز نسبت به اعمال قانون ۳۲۵ خودرو اقدام کرده و ۵۲ خودرو را به پارکینگ انتقال داده است.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۱۴ هزار خودروی غیر بومی نیز در نتیجه اجرای این طرح توسط مأموران پلیس راه و راهور به شهر محل اقامت خود باز گردانده شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است، افزود: مردم همواره به پلیس اعتماد داشته و با ماموران انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند.

حبیبی با اشاره به اینکه در روز طبیعت نیز کمترین تردد ممکن در جاده ها و درون شهرها وجود داشته است، از همکاری و همراهی مردم با فرهنگ استان فارس با نیروی انتظامی در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

او اضافه کرد: مأموران انتظامی استان فارس از ابتدای سال جاری تا کنون، از ۸ هزار و ۹۰۳ واحد صنفی در سراسر استان بازدید به عمل آورده اند که در این راستا به ۷ هزار و ۹۸۷ واحد تذکر و ۹۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین به کاهش ۵۸ درصدی ترددهای جاده ای در سطح استان از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی ( ۲۵ اسفند تا کنون) اشاره و اضافه کرد: در این مدت، حوادث رانندگی ۵۶ درصد، متوفیان ۴۵ درصد و مجروحان ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

هدف اصلی نیروی انتظامی خدمت رسانی به مردم است

حبیبی همچنین در حاشیه بازدید شهردار شیراز، از پلیس فتای فارس با بیان اینکه هدف اصلی نیروی انتظامی خدمت رسانی به مردم می باشد، گفت: پلیس فتا اقدامات خوبی در تأمین و برقراری امنیت فضای مجازی انجام داده است

او با بیان اینکه پلیس فتا یک مجموعه به روز است که در تمامی زمینه‌ها خود را به خوبی نشان داده، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد افزایش قربانیان فریب‌های اینترنتی هستیم و افراد بیشتری سرمایه‌های خود را از این طریق از دست می‌دهند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: اطلاع رسانی مناسب و افزایش دانش وآگاهی عمومی مردم از طریق برگزاری کلاس و کارگاه آموزشی می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از آسیب و تهدیدات فضای مجازی ایفا کند.

وی به نقشه راه مجموعه پلیس فتا در حوزه های مختلف ماموریتی اشاره و بر صیانت از کارکنان، ارتقاء تعاملات درون و برون سازمانی، رعایت حقوق شهروندی، مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی و ارتقاء امنیت اجتماعی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس فتا باید از تمام ظرفیت‌های خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند ، زیرا ما پاسخگو هستیم و باید منافع مردم را به منافع خود ترجیح دهیم.

حبیبی با قدردانی از اقدامات مأموران پلیس فتا، خاطرنشان کرد: پلیس فتا همواره باید به روز و با تکنولوژی روز دنیا پیش برود تا بتواند پلیس هوشمندی باشد.

 

برچسب ها: کرونا ، اصناف ، پلمپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار