استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه هم اندیشی منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، هم افزایی و همدلی نمایندگان مجلس با یکدیگر و نیز مسئولان می تواند روند توسعه همه جانبه استان را سرعت بخشد.
کد خبر: ۸۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 07 April 2020

دیدار منتخبین مردم برای مجلس یازدهم با استاندار سیستان و بلوچستان/ موهبتی: وحدت و همدلی نمایندگان مجلس، عامل سرعت روند توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمد علی موهبتی در نشست هم‌اندیشی با منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات بار امانت سنگینی را بر دوش نمایندگان قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر همه افراد به وظایف خود به خوبی عمل کنند شاهد رونق امور خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را از وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت در عین کثرت در بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس سبب تصویب قوانین مطلوب به نفع کشور و جلوگیری از تناقض می شود.

موهبتی حق گرا و فراجناحی بودن را از مهمترین علل موفقیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر وحدت بین مسوولان استانی و نمایندگان تاکید کرد و افزود: اگر بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس و مسوولان استانی اختلاف باشد در نوع نگاه مسوولان‌کشوری نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی سند آمایش سرزمین استان را از بهترین اسناد این حوزه در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس اولویت‌های مشخص شده در این سند و دیگر اسناد نظیر توسعه سواحل مکران و محور شرق بودجه ها سالانه تعیین و راه را برای توسعه استان هموار می کند.

موهبتی تاکید کرد: باید خدمت به مردم و توسعه استان به عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب مد نظر باشد.

وی ترانزیت و تجارت را از ظرفیت ها مهم توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: این استان به دلیل برخورداری از تنها بندر اقیانوس کشور و مرز های خاکی گسترده از مزیت مطلوب در حوزه ترانزیت و تجارت برخودار است ضرورت اختصاص اعتبار بیشتر از بودجه را دو چندان می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود استان به بهترین نحو برای توسعه و جهش آن بهره گرفت که در این‌مسیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

در ابتدای این جلسه منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسایل استان و رشد و توسعه این منطقه از کشور بدلیل ظرفیتهای فراوان آن پرداختند.

معاونین استاندار هم در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های سیاسی و اجتماعی، طرح‌های عمرانی، مسایل اقتصادی، اعتبارات استان ارایه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار