دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با راه‌اندازی کمپین "کرونا، زندگی، آینده" از کادر درمانی بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه دعوت کرده در راستای مستندسازی اطلاعات کرونا جهت بررسی و مطالعه در زمان پساکرونا نسبت به ارسال عکس، دلنوشته و امثالهم اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۳۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 12 April 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با راه‌اندازی کمپین "کرونا، زندگی، آینده" از کادر درمانی بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه دعوت کرده در راستای مستندسازی اطلاعات کرونا جهت بررسی و مطالعه در زمان پساکرونا نسبت به ارسال عکس، دلنوشته و امثالهم اقدام نمایند.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است: از سوی دیگر، همه ما فعالان حوزه سلامت و حتی سایر اقشار مردم در حال حاضر واجد یک فرصت استثنایی هستیم چرا که تمامی این لحظات تکرار نشدنی و یا بحرانی از جلو چشم ما در حال گذر است. این فرصت، ظرفیتی ارزشمند برای ثبت همه آن چیزی است که هر روزه در حال درک واقعی آن هستیم.

امیدواریم هر چه زودتر شرایط عادی به زندگی برگردد ولی پس از عادی شدن شرایط، فرصت ثبت این تجارب و مشاهده نقادانه و مفهومی این رویدادها از بین خواهد رفت و تنها بایستی بعنوان یک پدیده تاریخی به بحران کرونا نگاه کنیم.

به منظور دستیابی به نکات پنهان و ثبت زوایای متعدد این مبارزه جهانی و ملّی، در حال راه اندازی پیوندالکترونیکی (link) با عنوان: "کرونا، زندگی، آینده" در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستیم.

این لینک در حال حاضر یک ظرف خالی است که با محتواهای تولید شده از سوی شما عزیزان پر خواهد شد.

این فضا فرصتی ارزشمند برای همه همکاران عزیزمان است که تمایل به ثبت و به اشتراک گذاری وقایع مرتبط با کرونا دارند. این محتواهای تولیدی می تواند از یک دست نوشته کوچک، یک متن ادبی، یک داستان کوتاه، یک عکس، یک نقاشی، یک نکته طنزآمیز و یا حتی یک حادثه تلخ گرفته تا یک تجربه علمی در همه گیر شناسی، پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری و یا حتی جنبه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همه گیری جهانی کووید -19 را شامل شود.

از همه عزیزان و به خصوص همکاران عزیزمان که این متن را مطالعه می کنند می خواهیم تا هم خودشان دست بکار شوند و هم به دوستان و علاقمندان در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

سعی خواهیم کرد که هر چند وقت یکبار منتخبین هر قسمت را اعلام نماییم و در صورت توان، از آنها قدردانی کنیم.

ضمن اینکه به یاری خدا قصد داریم تا تمامی این مطالب را به عنوان مستندات دوران کرونا در آینده و در مجلد یا مجلدات ویژه منتشر نمائیم..

این گوی و این میدان....

تا کرونا هست، زندگی باید کرد...

برای ارسال مطالب خود از روش های زیر بهره ببرید:

ارسال به پست الکترونیک روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

به نشانی public@zaums.ac.ir

و یا تماس با تلفن ثابت 05433372011 در ساعات اداری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار