کد خبر: ۸۴۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 02 May 2020

 

شاخص : حوادث رانندگی در استان قزوین، سه نفر را به کام مرگ کشاند و یک مجروح برجای گذاشت.

تابناک/به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، گزیده‌ای از مهمترین اخیار پلیس قزوین را در این گزارش می‌خوانید؛

 واژگونی خودروی لیفان با 2 کشته و یک مجروح

سرهنگ احمد اشرفی گفت: شب گذشته در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد واژگونی در آزاد راه “قزوین-کرج” بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری “لیفان” در مسیر شهر “محمدیه” به قزوین نرسیده به عوارضی واژگون شده که در این سانحه متاسفانه راننده و سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و یک نفر نیز مجروح شده است.

وي با اشاره به اینکه سرنشین 10 ساله بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد، افزود: کارشناس پليس راه، علت اين حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده “لیفان” اعلام کرد.

اشرفی در پايان تصریح کرد: عدم توجه به جلو از جمله تخلفات حادثه ساز بوده و موجب بسياري از حوادث ترافيكي مرگبار است که با کمي صبر و حوصله در رانندگي مي توان از وقوع اين حوادث جلوگيري کرد.

يك کشته در واژگونی نیسان وانت

سرهنگ رحیم خامدی اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره واژگوني خودروی نیسان وانت در محور”آبگرم –حصار” بلافاصله ماموران انتظامی وپلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه یک دستگاه خودروی نیسان به عللی از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح كرد: در اين سانحه تلخ رانندگی متاسفانه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت و کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

خامدی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در استفاده از وسیله نقلیه است و با احترام به قوانین سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازیم .

کشف بیش از 10 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و گیلان

سرهنگ علی بیگی گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه سواری “ریو به سمت استانهای” شمالی مطلع شدند.

وی افزود : ماموران قزوین با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس شهرستان “رودبار” و استقرار ماموران در ورودی شهرستان “لوشان”موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد : در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 10کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

این مسئول تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

توقیف 16 دستگاه موتورسیکلت متخلف در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پاسخ به مطالبات مردم و با هدف برخورد با وسايل نقليه متخلف و افزایش احساس امنیت ، در محور “باراجین “این شهرستان به مرحله اجرا درآمد .

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح ، ماموران 16 دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز و متخلف به علت سلب آرامش و آسایش شهروندان ، فاقد پلاك بودن، انجام حرکات نمايشي، تغيير در صداي وسيله نقليه و رانندگي خطرناك توقیف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قزوین ضمن دعوت مردم به رعايت قوانين و مقررات، توصيه کرد : به منظور تامين امنيت پایدار، با پليس تعامل و همکاري مستمر داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ناکامی مسافران اتوبوس در انتقال مواد مخدر در قزوین

سرهنگ علی بیگی گفت: روز گذشته ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ،حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه “قزوین-زنجان”، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده ،از یک مسافر مقدار 2 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در وسایل همراهش جاسازی کرده بود کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دیگر حین بازدید از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک ودر بازرسی از کوله پشتی همراه وی مقدار یک کیلو تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

علی بیگی در پایان اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

کشف میلیاردی دستگاه استخراج بیت‌ کویین‌ در بوئين زهرا

سردار مهدی حاجیان گفت: مأموران پليس آگاهي با اقدامات اطلاعاتی محلی را که در يكي از روستاهای شهرستان ارز دیجیتال استخراج می شد،شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با انجام مراقبت های نامحسوس پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل تعداد 270دستگاه بیت کویین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش 8 میلیارد ریالی کالای مکشوفه اضافه کرد: در این زمینه يك نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حاجیان در پایان یاد آور شد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار