رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران از راهیابی دو نمایش تولید شده توسط هنرمندان این استان به مرحله دوم جایزه بزرگ «سرو» خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 09 May 2020

«یاسر محمودی برنتی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که جشنواره جایزه بزرگ «سرو» توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طراحی و برگزار شده است، گفت: بنا به اعلام دبیرخانه این رویداد سراسری تئاتر، ۵۴ اثر از بین ۲۵۰ اثر متقاضی به شرکت در این جشنواره به مرحله نهایی راه یافته‌اند که در بین آثار دو نمایش از مازندران نیز حضور دارند.

وی افزود: نمایش‌ «انتخاب» به کارگردانی مشترک حمید ناطقی و سحر محسنی و نمایش «طالب» ساخته تورج زایدلی مورد توجه هیأت انتخاب نخستین جایزه بزرگ «سرو» قرار گرفت و به مرحله دوم جشنواره راه یافت. این ۲ نمایش در بخش نهایی سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استان مازندران نیز حضور داشتند که نمایش «طالب» به عنوان یکی از ۲ اثر برگزیده آن جشنواره نیز انتخاب شده بود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف جریان‌سازی سالم و تقدیر از فعالان حوزه تئاتر مقاومت و برجسته‌سازی آثار نمایشی حوزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دبیرخانه نخستین جایزه بزرگ «سرو» اعلام کرد که در صورت مساعد بودن شرایط کشور و کنترل ویروس کرونا تا یک ماه دیگر، اختتامیه این رویداد در خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار