کد خبر: ۸۴۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 10 May 2020

 

 
 
     
 
چگونگی باز گشایی مساجد و پیگیری رزمایش مواسات در ماسال بررسی شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی ماسال، صبح امروز با دستور جلسه «بررسی چگونگی بازگشایی مساجد در نیمه دوم ماه مبارک رمضان» و «بررسی و پیگیری رزمایش مواسات (کمک مومنانه) در شهرستان» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماسال، جلسه شورای فرهنگ عمومی روز یکشنبه 21اردیبهشت 99 با موضوع «بررسی چگونگی بازگشایی مساجد در نیمه دوم ماه مبارک رمضان » و «بررسی و پیگیری رزمایش مواسات (کمک مومنانه) در شهرستان» در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 حسین شهید زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین با قرائت مصوبات جلسه قبل ازاعضای جلسه خواست نسبت به پیگیری مصوبات توضیحات لازم را ارائه نمایند .در ادامه فرماندار و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی براساس دستور جلسه اذعان داشت .در بحث باز گشایی مساجد باید براساس اعلام وزارت بهداشت و اینکه وضعیت شهرستانها از نظر کنترل ویروس کرونا در چه وضعییتی هستند میبایست تصمیم گیری شود و در صورت بازگشایی باید پروتوکل نکات بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی کاملا رعایت گردد.

ایشاد در مورد رزمایش مواسات (کمک مومنانه) که به فرمان حضرت امام خامنه ای مطرح شد با هدف کمک به افرادی که نیازمند هستند و در شرایط کنونی بیماری کرونا دچار مشکلات اقصادی شدند  انجام میشود . که در همین راستا همه ما موظف هستیم با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای موضوع مواسات و کمک مومنانه را به نحو احسن  جامعه عمل بپوشانیم.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی از تمام کمیته های عضو  ستاد رزمایش خواست  با دعوت از خیرین با مشارکت در این امرخداپسندانه با جدییت و تلاش مضاعف به شناسایی افراد نیازمند واقعی را که در این برهه از از بیماری آسیب دیده اند اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار