معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس استان از اول خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ناهید فضلی ، با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس استان از ابتدای خرداد، گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه عید سعید فطر، توصیه می‌شود والدین از ششم خرداد برای ثبت نام اولیه کلاس‌اولی‌ها به مدارس مراجعه کنند.

فضلی با بیان اینکه والدین کلاس اولی ها از اول خرداد تا 31 مرداد فرصت دارند برای ثبت نام اولیه به مدارس مراجعه کنند، افزود: از والدین کلاس‌اولی‌ها تقاضا می‌شود برای ثبت نام اولیه فرزندان خود در مدارس عجله نکنند تا از ازدحام در مدارس در این روزهای کرونایی جلوگیری شود، چون زمان کافی برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس را دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی متولدین نیمه دوم سال 1392 و نیمه اول سال 1393 و قبل از آن و منحصرا متولدین اول مهر ماه سال 1393 باید برای ثبت نام در کلاس اول به مدارس مراجعه کنند.

فضلی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس را شامل شناسنامه کلاس اولی‌ها به همراه شناسنامه پدر و مادرش، شناسنامه سلامت و گواهینامه دوره پیش دبستانی عنوان کرد.

وی گفت: والدین کلاس‌اولی‌ها باید برای ثبت نام فرزندان خود به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونتشان مراجعه کنند و حتما سند مالکیت یا اجاره نامه و یا فیش آب، برق و... به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز کار سنجش سلامت کلاس اولی‌ها در پایگاه‌های سنجش سلامت از اول مرداد، افزود: مدارس برای سنجش سلامت دانش‌آموزان از قبل به آنها نوبت می دهند که توصیه می شود والدین سر همان ساعتی که به آنها نوبت داده شده به همراه کلاس‌اولی‌ها به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

فضلی اضافه کرد: کلاس اولی هایی که سال گذشته در پایگاه های سنجش سلامت حضور پیدا کرده و گواهی سلامت گرفته‌اند، نیاز به مراجعه دوباره به پایگاهای سنجش سلامت را ندارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مهر ماه سال گذشته 31 هزار و 300 کلاس اولی در استان کرمانشاه به مدرسه رفتند، پیش بینی کرد: مهر ماه امسال حدود 32 هزار کلاس اولی راهی مدارس استان شوند.

فضلی سپس اشاره ای هم به روند ثبت نام میان پایه ها داشت و گفت: نیازی به مراجعه خانواده‌ها به مدارس برای ثبت‌نام میان پایه‌ها نیست و مدیران مدارس کار ثبت‌نام این دانش‌آموزان را انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار