دکتر علی‌اصغر باقرزاده نماینده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار :
از مطالبات معقول و قانونی استقبال می کنم و در حد توان در تحقق آن کوشا هستم . البته بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب هر کسی مظالبه ای دارد و یا اگر از مدیری خواسته و یا انتقادی دارد راهکار آن را هم بگوید تا مشکل سریعتر بررسی و حل و فصل شود .
کد خبر: ۸۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 21 May 2020

به گزارش تابناک مازندران. با تلاش برادر حسین زاده نماینده خانه مطبوعات و بسیج رسانه بابلسر. اولین نشست صمیمی دکتر علی‌اصغر باقرزاده نماینده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار با حضور پرشور خبرنگاران شهرستان بابلسر برگزار گردید.

نشست صمیمی اصحاب رسانه بابلسر با نماینده مجلس بابلسر و فریدونکنار
 بر اساس این گزارش، نماینده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مطالبات معقول و قانونی استقبال می کنم و در حد توان در تحقق آن کوشا هستم .
البته بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب هر کسی مظالبه ای دارد و یا اگر از مدیری خواسته و یا انتقادی دارد راهکار آن را هم بگوید تا مشکل مردم بررسی شود .
در این نشست آقای باقری مدیر دفتر از فرهنگیان خوشنام و پرسابقه این خطه و همچنین آقای داودی مدیر روابط عمومی دکتر باقرزاده حضور داشتند و به خبرنگاران معرفی شدند .

دکتر علی‌اصغر باقرزاده در ادامه به نظرات و درخواست چند فعال رسانه ای گوش داد و گفت: خبرنگاران چشم تیزبین و حلقه رابط میان مردم و مسئولین هستند. خبرنگاران دارای ظرفیت بزرگ بوده و می‌توان از این ظرفیت در جهت جریان‌سازی و مطالبه‌گری درست استفاده نمود.انتظار داریم رسانه‌ها در راستای اهداف انقلاب قدم بگذارند .

نماینده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار که از استقبال بی نظیر فعالان رسانه غافلگیر شده بود بیان کرد که بنده از جریان نیروهای انقلاب هستم ، اما وام‌دار هیچ شخص نیستم و اجازه سهم‌خواهی به جریانی را نخواهم داد.

نشست صمیمی اصحاب رسانه بابلسر با نماینده مجلس بابلسر و فریدونکنار
 

 وی همچنین در ادامه اظهار کرد: مطالبه‌گری در کنار راهکار اصولی و پیشنهاد می‌تواند به پیشرفت امورات کمک کند.نماینده مطالبه‌گر و پیگیر مشکلات مردم است ، اما همه کارها برعهده نماینده نیست و مشکلات مردم ابتدا در ادرات پیگیری شود و اگر نیاز به حمایت باشد، نماینده حمایت می‌کند.

تدکتر باقر زاده در خاتمه گفت : : نقش نماینده حمایت از تمامی قشرهاست. نباید وقت نماینده در بحث‌های جزئی به بطالت برود.وظیفه نماینده در تصمیمات کلان و نظارت بر قوانین است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
واقعا خبرنگارا ن قشر ضعیف جامعه هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار