سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی اصفهان گفت: در شهرستانهای سفید استان اصفهان در ایام عید فطر رویداد و سفرجمعی انجام نمی شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 21 May 2020

حیدر صادقی با اشاره به اینکه برآوردها حاکی از عدم سفر انبوه به استان اصفهان در ایام تعطیلات عید فطراست، اظهار داشت: با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغ شده وزارت میراث فرهنگی تمام تأسیسات گردشگری و مراکز تاریخی در استان اصفهان بازگشایی شده است و با رعایت پروتکل‌های تعریف شده در هر بخش امکان بازدید فراهم است.

وی افزود: سفرهای پیش رو در قالب تورهای گردشگری و با نظارت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود و از هرگونه سفر به صورت انفرادی و غیر برنامه ریزی شده اجتناب خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی اصفهان با تاکید بر توجیه فعالان صنعت گردشگری نسبت به دستورالعمل‌های ابلاغ شده، تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جامعه مهمان و میزبان به خطر نخواهند افتاد و در آینده نزدیک با طراحی پکیج‌های جدید متناسب با دوران کرونا برای رونق صنعت گردشگری استان اصفهان تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: در ایام عید فطر، برنامه‌ها و رویدادهایی برای شهرستان‌های سفید در نظر گرفته نشده است و ساماندهی سفر در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار