کد خبر: ۸۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 24 May 2020
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه رزمایش مواسات را نمونه بارز همدلی در میان مردم ایران دانست و گفت: با دستور تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص آغاز رزمایش مواسات در کشور مردم با کمک‌های خود عشق و همدلی را به زیبایی معنا کردند.
مردم در رزمایش مواسات عشق و همدلی را معنا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر خود در حرم جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه اساس تقوا اجتناب از گناهان است، اظهار کرد: دو رکن اساسی تقوا عبادت و احترام به پدر و مادر است لذا همه مؤمنان باید تقوا پیشه کرده و حرمت پروردگار را نگه دارند.

وی با اشاره به نقش ماه مبارک رمضان در کاهش ظلم و ستم در جامعه گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خدا بوده و انسان در این ماه با عبادت پروردگار از گناه دوری کرده و ظلم و ستم در این ماه کاهش پیدا می‌کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر لزوم توجه انسان به برکات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان دارای برکات بسیاری ازجمله، پاک‌سازی روح از گناه، توجه به انجام کارهای خیر و دوری از گناه است به همین دلیل انسان باید از تمامی نعمت‌های این ماه استفاده کرده و ارتباط معنوی خود را با پروردگار بیشتر کنند.

طیبی با اذعان به اینکه مردم در ایام کرونا عشق و وحدت را معنا کردند، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور استکبار تصور نابودی کشور را داشت ولی مردم در کنار کادر درمانی استان و کشور وفا، همدلی و عشق را معنا کرده و به زیبایی توانستند از کرونا فرصت ایجاد کنند.

وی رزمایش مواسات را نمونه بارز همدلی در میان مردم ایران دانست و افزود: کرونا باعث آسیب به بسیاری از مشاغل شد و تعداد زیادی از افراد کار خود را از دست دادند ولی با دستور تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص آغاز رزمایش مواسات در کشور مردم با کمک‌های خود عشق و همدلی را به زیبایی معنا کردند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با قدردانی از زحمات کادر درمانی در کنترل ویروس کرونا گفت: در طی این مدت کادر درمانی در کنار گروه‌های جهادی، سپاه و بسیجیان با فداکاری‌های خود باعث ایجاد آرامش در جامعه شده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کشور کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار