کد خبر: ۸۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 25 May 2020

 

کارشناس ترافیک پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به جنوب در ابتدای هر دو مسیر ترافیک های پرحجمی دیده می شود، گفت: دو محور شمالی کشور یعنی چالوس و هراز امروز یک طرفه می‌شود.
                                                   اعمال محدودیت‌ ترافیکی از چالوس و هراز به کرج

به گزارش تابناک، سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به واسطه تعطیلات حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان البرز با افزایش چشم گیری مواجه بوده است.

کارشناس ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در آزادراه تهران-شمال حجم ترافیک بازگشت مسافران آغاز خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر ترافیک کرج-چالوس نیمه سنگین ارزیابی می‌شود.

خانجانی با اشاره به اینکه پیش بینی افزایش ترافیک و حجم بالای مسافران در مسیر بازگشت مقرر شد محدودیت‌های ترافیکی در مسیر شمال به جنوب اعمال شود، اظهار کرد: در این راستا تردد وسیله نقلیه از انتهای آزادراه تهران-شمال محدوده شهرستانک به سمت مرزن آباد ممنوع و تا تخلیه بار ترافیکی این محدودیت ادامه دارد.

شایان ذکر است مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار