کد خبر: ۸۵۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 25 May 2020

 

گران شدن نرخ دلار تا مرز ۱۸ هزار تومان مدیران پرسپولیس را مجبور به خریدن زمان کرده است تا پرداخت این ۲۰ میلیاردتومان را چندماه دیگر کش بدهند. شاید حرف دادرس درست باشد و مدیران ایرانی به فکر چند سفر به سوییس خوش آب و هوا هستند.
 
در حالی که تصور می شد پرونده برانکو با رای فیفا به اتمام رسیده و این باشگاه باید یک میلیون یورو دستمزد پرداخت نشده سرمربی سابقش را بدهد، اما گران شدن نرخ دلار تا مرز 18 هزار تومان مدیران پرسپولیس را مجبور به خریدن زمان کرده است تا پرداخت این 20میلیاردتومان را چندماه دیگر کش بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که مدیران موقت پرسپولیس از رفتار انصاری فرد در مواجهه با مرد موفق کروات ناراضی بودند، و با وجود تکذیب‌های قبلی شان، باز همان راهی را می‌روند که مدیرعامل قبلی رفته بود. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ تنها دستمزد کاری خود که در قرارداد‌های رسمی با پرسپولیس به امضا رسیده را طلب کرده و پیروزی او در حکم شکایت در فیفا چیز عجیبی نیست چرا که پرسپولیس متعهد به پرداخت دستمزد سرمربی ایست که برای این تیم سه قهرمانی به ارمغان آورده است.

ادامه دادگاه پرسپولیس و برانکو این بار در سوییس

اما در حالی که و مدیران این باشگاه در گفتگو‌های قبلی از ساخت مجسمه برانکو و نصب آن در محوطه ورزشگاه شهید کاظمی می‌دادند دوباره تصمیم بر این قرار گرفته که لایحه اعتراضی به حکم فیفا به دادگاه عالی ورزش ارسال شود تا شاید بدین وسیله پرسپولیسی‌ها فرجه بیشتری برای پرداخت بدهی به سرمربی سابق خود داشته باشند.

شاید ایران تنها کشور دنیاست که در فوتبال با مربیان موفق خود چنین می‌کند. کی روش و چه برانکو هردو بعد از جدایی از ایران مجبور به شکایت از کارفرما‌های سابق خود شدند در حالی که با توجه به محبوبیت و علاقمندی هواداران به دو شخصیت و همچنین کاری که آن‌ها در تیم‌های تحت تصدی خود داشتند چیزی جز قدردانی از سوی طرف ایرانی نباید در انتظار آن‌ها باشد.

جالب این که ما هرگز در شکایات مجدد به دادگاه عالی ورزش طرف برنده نبستیم و تنها هزینه بیشتری بابت پرونده و رسیدگی به این شکایت و همچنین جریمه دیرکرد از جیب مان رفته است، اما اصرار مدیران فوتبال ایران همچنان به همان رویه‌ای است که بار‌ها در آن شکست خورده اند. شاید حرف دادرس درست باشد و مدیران ایرانی به فکر چند سفر به سوییس خوش آب و هوا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار